Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji – stwierdzenie kworum i przedstawienie porządku obrad.
2.
Wybór sekretarza obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z II Sesji Rady Miasta i Gminy Kórnik.
4.
Informacje przewodniczącej rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie z realizacji Rocznego programu współpracy Miasta i Gminy Kórnik z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2023.
6.
Informacje burmistrza z działalności międzysesyjnej, w tym:
a)
z wykonania przetargów,
b)
z pozyskiwania środków pozabudżetowych,
c)
z działalności Straży Miejskiej w Kórniku,
d)
z prac Komisji Bezpieczeństwa.
7.
Sprawozdania komisji rady z prac w okresie międzysesyjnym.
8.
Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w następujących sprawach:
a)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Kórnik na lata 2024-2037,
b)
zmiany uchwały budżetowej Miasta i Gminy Kórnik na 2024 rok,
c)
zmian w składach osobowych komisji Rady Miasta i Gminy Kórnik,
d)
powołania doraźnej komisji statutowej,
e)
ustalenia wynagrodzenia Pana Przemysława Pacholskiego - Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik,
f)
przeprowadzenia Budżetu Obywatelskiego Gminy Kórnik na rok 2025,
g)
zatwierdzenia Sołeckiej Strategii Rozwoju wsi Dachowa w Gminie Kórnik na okres październik 2023r. – październik 2028r.,
h)
zatwierdzenia Sołeckiej Strategii Rozwoju Robakowo-Osiedle w Gminie Kórnik na okres październik 2023r. – październik 2028r.,
i)
zatwierdzenia Sołeckiej Strategii Rozwoju Robakowo-Wieś w Gminie Kórnik na okres październik 2023r. – październik 2028r.,
j)
zgłoszenia sołectwa Dachowa do Programu „Wielkopolska Odnowa Wsi 2020+”,
k)
Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta i Gminy Kórnik w 2024 roku,
l)
wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego i zawarcie umowy użyczenia nieruchomości zabudowanej budynkiem strażnicy w miejscowości Robakowo,
m)
przejęcia od Powiatu Poznańskiego niektórych zadań publicznego zarządzania drogami powiatowymi,
n)
nadania nazwy ulicy w miejscowości Dachowa,
o)
nadania nazwy ulicy w miejscowości Kamionki,
p)
nadania nazwy ulicy w miejscowości Kórnik,
r)
rozpatrzenia skargi na działania Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik,
s)
rozpatrzenia petycji dotyczącej zmiany trasy miejskiego autobusu linii nr 501,
t)
rozpatrzenia petycji dotyczącej pozyskania przez gminę działki z zbiornikiem wodnym w miejscowości Koninko,
u)
rozpatrzenia wezwania do usunięcia naruszenia prawa w uchwale w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla obszarów wsi: Konarskie, Radzewo, Czmoniec, części wsi Czołowo oraz części wsi Czmoń – część C w gminie Kórnik,
w)
przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego we wsi Kamionki, w rejonie ulic: Poznańskiej, Zbożowej, Rogalińskiej, Kwiatowej, Mieczewskiej, Spacerowej i Kartingowej, gmina Kórnik.
9.
Wybór przedstawicieli RMiG Kórnik do Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
13.
Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
14.
Wolne głosy i wnioski. Informacje.