« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji – stwierdzenie kworum i przedstawienie porządku obrad.

2. Wybór sekretarza obrad.

3. Przyjęcie protokołu z XVIII Sesji Rady Miasta i Gminy Kórnik.

4. Informacje przewodniczącej rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Informacje burmistrza z działalności międzysesyjnej, w tym:

a) z wykonania przetargów,

b) z pozyskiwania środków pozabudżetowych,

c) z działalności Straży Miejskiej w Kórniku,

d) z prac Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

6. Sprawozdania komisji rady z prac w okresie międzysesyjnym.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w następujących sprawach:

a) ustanowienia w Mieście i Gminie Kórnik roku 2026 Rokiem Kórnickiego Dziedzictwa,

b) nadania tytułu Honorowego Obywatela Miasta i Gminy Kórnik Pani Krystynie Janickiej,

c) nadania tytułu Honorowego Obywatela Miasta i Gminy Kórnik Panu Jerzemu Lechnerowskiemu,

d) nadania tytułu Wyróżniony za działalność na rzecz społeczności lokalnej na terenie Miasta i Gminy Kórnik Pani Danucie Marii Małeckiej,

e) nadania tytułu Wyróżniony za działalność na rzecz społeczności lokalnej na terenie Miasta i Gminy Kórnik Pani Barbarze Stanisławie Fluder,

f) zmiany uchwały budżetowej Miasta i Gminy Kórnik na 2025 rok,

g) udzielania dotacji celowej na dofinansowanie kosztów inwestycji w zakresie ochrony środowiska i gospodarki wodnej,

h) zmiany porozumienia międzygminnego pomiędzy Miastem Poznań a Miastem i Gminą Kórnik oraz Gminą Zaniemyśl i Gminą Mosina w zakresie lokalnego transportu zbiorowego,

i) zmieniająca uchwałę w sprawie przejęcia od Powiatu Poznańskiego niektórych zadań publicznego zarządzania drogami powiatowymi,

j) zmieniająca uchwałą w sprawie przyjęcia regulaminu określającego rodzaje, warunki i sposób przyznawania świadczeń ze środków na pomoc zdrowotną dla nauczycieli szkół i przedszkoli prowadzonych przez Miasto i Gminę Kórnik,

k) zgłoszenia sołectwa Konarskie do Programu "Wielkopolska Odnowa Wsi 2020+",

l) nadania nazwy ulicy w miejscowości Czmoń,

m) nadania nazwy ulicy w miejscowości Czmoń,

n) nadania nazwy ulicy w miejscowości Robakowo,

o) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego we wsi Gądki, w rejonie ulic: Magazynowej, Towarowej i Leśnej, gmina Kórnik – etap 1,

p) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla lokalizacji farmy fotowoltaicznej w obrębie geodezyjnym Czmoń dla działek o numerach ewidencyjnych 391, 392/7 oraz dla części działek o numerach ewidencyjnych 392/6 i 392/4, gmina Kórnik

r) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla lokalizacji farmy fotowoltaicznej w obrębie geodezyjnym Kromolice, gmina Kórnik,

s) rozpatrzenia skargi na Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik,

t) zawiadomienia o niezałatwieniu skargi w terminie.

8. Interpelacje.

9. Zapytania.

10. Wnioski radnych.

11. Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

12. Wolne głosy i wnioski. Informacje.

13. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej