Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji – stwierdzenie kworum i przedstawienie porządku obrad.
2.
Wybór sekretarza obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z V Sesji Rady Miasta i Gminy Kórnik.
4.
Informacje przewodniczącej rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.
Informacje burmistrza z działalności międzysesyjnej, w tym:
a)
z wykonania przetargów,
b)
z pozyskiwania środków pozabudżetowych,
c)
z działalności Straży Miejskiej w Kórniku,
d)
z prac Komisji Bezpieczeństwa.
6.
Sprawozdania komisji rady z prac w okresie międzysesyjnym.
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w następujących sprawach:
a)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Kórnik na lata 2024-2037,
b)
zmiany uchwały budżetowej Miasta i Gminy Kórnik na 2024 rok,
c)
udzielenia pomocy finansowej Gminie Stronie Śląskie,
d)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
e)
określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Miastu i Gminie Kórnik lub jej jednostkom organizacyjnym, oraz wskazania organów i osób uprawnionych do udzielania takich ulg,
f)
zaciągnięcia pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu,
g)
wprowadzenia "Kórnickiej Karty Mieszkańca",
h)
rocznego programu współpracy Miasta i Gminy Kórnik z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, na 2025 rok,
i)
wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego i zawarcie umowy najmu nieruchomości lokalowej położonej w miejscowości Kórnik obręb Bnin,
j)
zmieniająca uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonej w obrębie Błażejewko, gmina Kórnik,
k)
przejęcia od Powiatu Poznańskiego niektórych zadań publicznego zarządzania drogami powiatowymi,
l)
zmieniająca uchwałę w sprawie przejęcia od Powiatu Poznańskiego niektórych zadań publicznego zarządzania drogami powiatowymi,
m)
zmieniająca uchwałę w sprawie przejęcia od Powiatu Poznańskiego niektórych zadań publicznego zarządzania drogami powiatowymi,
n)
zmieniająca uchwałę w sprawie przejęcia od Powiatu Poznańskiego niektórych zadań publicznego zarządzania drogami powiatowymi,
o)
nadania nazwy ulicy w miejscowości Dachowa,
p)
nadania nazw ulicom w miejscowości Trzykolne Młyny,
r)
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w Kórniku w rejonie ul. Poznańskiej, Placu Niepodległości, ul. Zamkowej, ul. Armii Krajowej, ul. Biernackiej, ul. Śremskiej, ul. Zwierzynieckiej i ul. Jeziornej, gmina Kórnik. Etap 2A,
- Załącznik: mpzp Kórnik.pdf
- Załącznik: mpzp Kórnik - po komisji.pdf - dodano 2024.09.23
- Załącznik: VI.78.2024.pdf
- Wyniki głosowania imiennego w sprawie: rozpatrzenia uwag wniesionych do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w Kórniku w rejonie ul. Poznańskiej, Placu Niepodległości, ul. Zamkowej, ul. Armii Krajowej, ul. Biernackiej, ul. Śremskiej, ul. Zwierzynieckiej i ul. Jeziornej, gmina Kórnik. Etap 2A. Zgodnie z załącznikiem nr 2.
- Wyniki głosowania imiennego w sprawie: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w Kórniku w rejonie ul. Poznańskiej, Placu Niepodległości, ul. Zamkowej, ul. Armii Krajowej, ul. Biernackiej, ul. Śremskiej, ul. Zwierzynieckiej i ul. Jeziornej, gmina Kórnik. Etap 2A.
s)
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego na południe od linii kolejowej i na zachód od drogi wojewódzkiej nr 434 – ulicy Dworcowej, obejmującego części obrębów: Dziećmierowo, Borówiec, Dachowa i Szczodrzykowo, gmina Kórnik – Etap 1,
t)
przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego we wsi Gądki, w rejonie ulic: Magazynowej, Towarowej i Leśnej, gmina Kórnik,
u)
przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla lokalizacji farmy fotowoltaicznej w obrębie geodezyjnym Czmoń dla działek o numerach ewidencyjnych 391, 392/7 oraz dla części działek o numerach ewidencyjnych 392/6 i 392/4, gmina Kórnik,
w)
rozpatrzenia wniosku o przeprowadzenie kontroli działalności Burmistrza w zakresie wydawania decyzji o warunkach zabudowy,
x)
rozpatrzenia wniosku wyrażającego poparcie dla inicjatywy Kórnickiego Stowarzyszenia „Ogończyk” dotyczącej wzniesienia pomnika hrabiego Władysława Zamoyskiego,
y)
rozpatrzenia wniosku o zapoznanie się z wyjaśnieniami wykonawcy o okolicznościach niedojścia do podpisania umowy na Budowę krytego boiska – lodowiska wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą na terenie OSIR Kórnik
z)
odmowy wyrażenia zgody na rozwiązanie stosunku pracy z radną Rady Miasta i Gminy Kórnik,
aa)
rozpatrzenia skargi na Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 im. Teofili z Działyńskich Szołdrskiej-Potulickiej w Kórniku,
ab)
przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik.
ac)
przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi na Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 im. Teofili z Działyńskich Szołdrskiej-Potulickiej w Kórniku - dodano 25.09.2024
11.
Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
12.
Wolne głosy i wnioski. Informacje.