« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Informacje przewodniczącej rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Informacje burmistrza z działalności międzysesyjnej, w tym:

b) z pozyskiwania środków pozabudżetowych,

c) z działalności Straży Miejskiej w Kórniku,

d) z prac Komisji Bezpieczeństwa.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w następujących sprawach:

e) określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Miastu i Gminie Kórnik lub jej jednostkom organizacyjnym, oraz wskazania organów i osób uprawnionych do udzielania takich ulg,

h) rocznego programu współpracy Miasta i Gminy Kórnik z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, na 2025 rok,

u) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla lokalizacji farmy fotowoltaicznej w obrębie geodezyjnym Czmoń dla działek o numerach ewidencyjnych 391, 392/7 oraz dla części działek o numerach ewidencyjnych 392/6 i 392/4, gmina Kórnik,

y) rozpatrzenia wniosku o zapoznanie się z wyjaśnieniami wykonawcy o okolicznościach niedojścia do podpisania umowy na Budowę krytego boiska – lodowiska wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą na terenie OSIR Kórnik

9. Zapytania.

11. Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

12. Wolne głosy i wnioski. Informacje.

13. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej