« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. część I ROBOCZA - Otwarcie sesji – stwierdzenie kworum i przedstawienie porządku obrad.

2. Wybór sekretarza obrad.

3. Przyjęcie protokołu z XIX Sesji Rady Miasta i Gminy Kórnik.

4. Informacje przewodniczącej rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Informacje burmistrza z działalności międzysesyjnej, w tym:

a) z wykonania przetargów,

b) z pozyskiwania środków pozabudżetowych,

c) z działalności Straży Miejskiej w Kórniku,

d) z prac Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

6. Sprawozdania Komisji Rady z prac w okresie międzysesyjnym.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w następujących sprawach:

a) zmiany uchwały budżetowej Miasta i Gminy Kórnik na 2025 rok,

b) wydatków zamieszczonych w budżecie Miasta i Gminy Kórnik na 2025 rok niewygasających z upływem roku budżetowego,

c) wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego i oddanie w dzierżawę na okres do 5 lat nieruchomości gruntowej położonej w obrębie Kórnik, gmina Kórnik,

d) wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego i oddanie w dzierżawę na okres do 5 lat nieruchomości gruntowej położonej w obrębie Kórnik, gmina Kórnik,

e) zmieniająca uchwałę w sprawie przejęcia od Powiatu Poznańskiego niektórych zadań publicznego zarządzania drogami powiatowymi,

f) zmieniająca uchwałę w sprawie przejęcia od Powiatu Poznańskiego niektórych zadań publicznego zarządzania drogami powiatowymi,

g) zmieniająca uchwałę w sprawie przejęcia od Powiatu Poznańskiego niektórych zadań publicznego zarządzania drogami powiatowymi,

h) przyjęcia regulaminów korzystania z obiektów rekreacyjnych oraz sportowych będących własnością Miasta i Gminy Kórnik

i) zmieniająca uchwałę w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji za pośrednictwem Wojewody Wielkopolskiego o zniesienie urzędowych nazw miejscowości: Huby - część Dachowa, Nowina - część wsi Dachowa, Fisierek - część wsi Kamionki, Huby Konarskie - część wsi Konarskie, Pole - część wsi Konarskie, Huby - część wsi Runowo, Biały Domek - część wsi Skrzynki, Domki - część wsi Skrzynki, Folwark - część wsi Skrzynki, Pole - część wsi Skrzynki.

j) nadania nazwy ulicy w miejscowości Kamionki,

k) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie geodezyjnym Czmoniec w rejonie ulic Modrakowej i Konwaliowej, gmina Kórnik – ETAP 2,

l) zmian w składzie osobowym Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta i Gminy Kórnik,

n) PROPOZYCJA WPROWADZENIA: przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi na Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik,

o) PROPOZYJA WPROWADZENIA: w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia o przejęciu przez Miasto i Gminę Kórnik od Gminy Nowe Miasto nad Wartą wykonywania zadania publicznego w zakresie organizacji publicznego transportu zbiorowego.

8. Interpelacje.

9. Zapytania.

10. Wnioski radnych.

12. Część II - budżetowa.

a) prezentacja projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2026-2038 oraz projektu budżetu dla Miasta i Gminy Kórnik na 2026 rok - Burmistrz Miasta i Gminy Kórnik,

b) przedstawienie opinii RIO w Poznaniu na temat projektu WPF Miasta i Gminy Kórnik na lata 2026 - 2038 oraz budżetu Miasta i Gminy Kórnik na 2026 rok,

c) przedstawienie opinii Komisji Budżetu i Finansów nt. budżetu Miasta i Gminy Kórnik na 2026 rok,

d) dyskusja nad projektem budżetu oraz WPF,

e) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Kórnik na lata 2026-2038,

f) rozpatrzenie projektu uchwały budżetowej Miasta i Gminy Kórnik na 2026 rok.

13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Poznańskiemu.

14. Wolne głosy i wnioski. Informacje.

15. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej