« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Informacje Burmistrza z działalności międzysesyjnej, w tym:

b) z pozyskiwania środków pozabudżetowych,

c) z działalności Straży Miejskiej w Kórniku,

d) z prac Komisji Bezpieczeństwa.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w następujących sprawach:

9. Zapytania.

12. II część ABSOLUTORYJNA.

13. Przedstawienie przez Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik Raportu o stanie gminy Kórnik.

14. Debata:

a) głos zabierają radni,

15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Kórnik wotum zaufania.

a) zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu na temat sprawozdania.

17. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z prac nad wykonaniem budżetu za 2023 rok.

a) odczytanie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Kórnik za 2023 rok:

b) zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu na temat wniosku Komisji Rewizyjnej.

18. Dyskusja nt. wykonania budżetu.

19. Podjęcie uchwał w bloku absolutoryjnym:

20. Wolne głosy i wnioski. Informacje.

21. Zakończenie Sesji.

« Powrót do strony głównej