« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji – stwierdzenie kworum i przedstawienie porządku obrad.

2. Wybór sekretarza obrad.

3. Przyjęcie protokołu z VII Sesji Rady Miasta i Gminy Kórnik.

4. Informacje przewodniczącej rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Informacje burmistrza z działalności międzysesyjnej, w tym:

a) z wykonania przetargów,

b) z pozyskiwania środków pozabudżetowych,

c) z działalności Straży Miejskiej w Kórniku,

d) z prac Komisji Bezpieczeństwa.

6. Sprawozdania komisji rady z prac w okresie międzysesyjnym.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w następujących sprawach:

a) nadania tytułu Honorowej Obywatelki Miasta i Gminy Kórnik Pani Teresie Rogozi Olejnik,

b) nadania tytułu Honorowego Obywatela Miasta i Gminy Kórnik Panu Antoniemu Odzimkowi,

c) nadania tytułu Honorowego Obywatela Miasta i Gminy Kórnik Panu Adamowi Grzegorowskiemu,

d) nadania tytułu Wyróżnionej za działalność na rzecz społeczności lokalnej na terenie Miasta i Gminy Kórnik Pani Janinie Szymczak,

e) nadania tytułu Wyróżnionej za działalność na rzecz społeczności lokalnej na terenie Miasta i Gminy Kórnik Pani Krystynie Kozłowskiej,

f) nadania tytułu Wyróżnionej za działalność na rzecz społeczności lokalnej na terenie Miasta i Gminy Kórnik Pani Sabinie Bogusławskiej,

g) nadania tytułu Wyróżnionej za działalność na rzecz społeczności lokalnej na terenie Miasta i Gminy Kórnik Pani Sabinie Hinc,

h) nadania tytułu Wyróżnionej za działalność na rzecz społeczności lokalnej na terenie Miasta i Gminy Kórnik Pani Zofii Walerczyk,

i) nadania tytułu Wyróżnionego za działalność na rzecz społeczności lokalnej na terenie Miasta i Gminy Kórnik Panu Leszkowi Grześkowiakowi,

j) zmiany uchwały budżetowej Miasta i Gminy Kórnik na 2024 rok,

k) konsultacji społecznych w sprawie podziału sołectwa Błażejewo,

l) przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2025 - 2028,

m) przyjęcia Regulaminu przyznawania grantów na organizację zajęć pozalekcyjnych, ścieżek edukacyjnych i projektów edukacyjno - wychowawczych w przedszkolach oraz szkołach podstawowych, prowadzonych przez Miasto i Gminę Kórnik,

n) zmieniająca uchwałę w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowych na realizację zadań wykonywanych przez podmioty prowadzące żłobki, kluby dziecięce, zatrudniających dziennych opiekunów lub dziennych opiekunów prowadzących działalność na własny rachunek na terenie Miasta i Gminy Kórnik,

o) zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Miasta i Gminy Kórnik dla publicznych i niepublicznych przedszkoli oraz innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego,

p) ustalenia wysokości opłaty za świadczenia udzielane przez Żłobek „HOCKI KLOCKI” prowadzony przez Miasto i Gminę Kórnik,

r) ustalenia regulaminu określającego zasady i tryb korzystania ze świetlic wiejskich działających na terenie Miasta i Gminy Kórnik oraz upoważnienia Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik do ustalenia opłat za korzystanie ze świetlic,

s) zmieniająca uchwałę w sprawie wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji Kórnik,

t) wyrażenia zgody na przyjęcie darowizny nieruchomości położonej w Kórniku,

u) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Kórnik ze zmianą obejmującą grunty miejscowości Koninko, Szczytniki, Kamionki, Bnin, Czołowo, Konarskie, Radzewo, Czmoniec, Czmoń oraz część obrębów Żerniki, Gądki, Borówiec, Skrzynki, Kórnik, Błażejewko, Biernatki – jezioro i Dziećmierowo na zachód od trasy S11.

9. Zapytania.

12. Wolne głosy i wnioski. Informacje.

13. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej