« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Informacje przewodniczącej rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Informacje burmistrza z działalności międzysesyjnej, w tym:

b) z pozyskiwania środków pozabudżetowych,

c) z działalności Straży Miejskiej w Kórniku,

d) z prac Komisji Bezpieczeństwa.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w następujących sprawach:

m) przyjęcia Regulaminu przyznawania grantów na organizację zajęć pozalekcyjnych, ścieżek edukacyjnych i projektów edukacyjno - wychowawczych w przedszkolach oraz szkołach podstawowych, prowadzonych przez Miasto i Gminę Kórnik,

n) zmieniająca uchwałę w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowych na realizację zadań wykonywanych przez podmioty prowadzące żłobki, kluby dziecięce, zatrudniających dziennych opiekunów lub dziennych opiekunów prowadzących działalność na własny rachunek na terenie Miasta i Gminy Kórnik,

o) zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Miasta i Gminy Kórnik dla publicznych i niepublicznych przedszkoli oraz innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego,

r) ustalenia regulaminu określającego zasady i tryb korzystania ze świetlic wiejskich działających na terenie Miasta i Gminy Kórnik oraz upoważnienia Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik do ustalenia opłat za korzystanie ze świetlic,

w) zmieniająca uchwałę w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości - dodano 27.11.2024.

11. Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

12. Wolne głosy i wnioski. Informacje.

13. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej