« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Informacje przewodniczącej rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Informacje burmistrza z działalności międzysesyjnej, w tym:

b) z pozyskiwania środków pozabudżetowych,

c) z działalności Straży Miejskiej w Kórniku,

7. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w następujących sprawach:

e) ustalenia regulaminu określającego zasady i tryb korzystania ze świetlic wiejskich działających na terenie Miasta i Gminy Kórnik oraz upoważnienia Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik do ustalenia opłat za korzystanie ze świetlic,

h) sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w uchwale w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego i zawarcie umowy sprzedaży nieruchomości położonych w Gądkach - dodano 19.12.2024.

9. Zapytania.

11. Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

12. Część II - budżetowa.

a) prezentacja projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025-2037 oraz projektu budżetu dla Miasta i Gminy Kórnik na 2025 rok - Burmistrz Miasta i Gminy Kórnik,

b) przedstawienie opinii RIO w Poznaniu na temat projektu WPF Miasta i Gminy Kórnik na lata 2025 - 2037 oraz budżetu Miasta i Gminy Kórnik na 2025 rok,

c) przedstawienie opinii Komisji Budżetu i Finansów nt. budżetu Miasta i Gminy Kórnik na 2025 rok,

d) dyskusja nad projektem budżetu oraz WPF,

13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Poznańskiemu.

14. Wolne głosy i wnioski. Informacje.

15. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej