Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji – stwierdzenie kworum i przedstawienie porządku obrad.
2.
Wybór sekretarza obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XVI Sesji Rady Miasta i Gminy Kórnik.
4.
Informacje przewodniczącej rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.
Informacje burmistrza z działalności międzysesyjnej, w tym:
a)
z wykonania przetargów,
b)
z pozyskiwania środków pozabudżetowych,
c)
z działalności Straży Miejskiej w Kórniku,
d)
z prac Komisji Bezpieczeństwa.
6.
Sprawozdania komisji rady z prac w okresie międzysesyjnym.
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w następujących sprawach:
a)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Kórnik na lata 2025-2037,
b)
zmiany uchwały budżetowej Miasta i Gminy Kórnik na 2025 rok,
c)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
d)
udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Poznańskiemu,
e)
wyrażenia zgody na przyjęcie darowizny nieruchomości położonej w Kórniku,
f)
wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego i zawarcie umowy najmu w miejscowości Gądki,
g)
przejęcia od Powiatu Poznańskiego niektórych zadań publicznego zarządzania drogami powiatowymi,
h)
rocznego programu współpracy Miasta i Gminy Kórnik z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok,
i)
podtrzymania stanowiska w sprawie rozpatrzenia skargi,
j)
przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi na Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik.
11.
Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
12.
Wolne głosy i wnioski. Informacje.